Tuesday, August 11

Yeay..alhamdulillah.

Dah berjaya!!

Hohoho..

Berjaya ape?

Ade la..

HEHEHE..

Berjaya jual lens yang tak berguna dan iPod touch kat eBay

*Happy* ^_^

Oh, lens baru pun dah sampai tadi.

Moga Allah berkati.



Mode: Ketidaksabaran nak liqa' malam esok dan berDIS Manchester dan pulang ke Tanah Air yang tercinta 22hb ni, Adam Hamdan dan Adam Tan, tumpang tido yep 21hb.

4 comments:

MC said...

huhu..

ahlan wa sahlan

hishammahir said...

:)

selamat membaca.

(tak tau pun sapa MC, nak knal kan diri pun boleh, taknak pun takpe.terpulang)

MC said...

aduss.. x tau plak eh.

hehe.. kata nak tumpang tido 21hb nih.. ;-)

hishammahir said...

horhor..
tak tumpang tido, terus ke heathrow dari manchester.
thanks anyway.